DYREKTOR POWIATOWEGO URZÊDU PRACY w ¯UROMINIE
ul. Lidzbarska 27A, 09-300 ¯uromin, woj. mazowieckie
OG£ASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKA URZÊDNICZE
Nazwa stanowiska: po¶rednik pracy – sta¿ysta
(Dzia³ Po¶rednictwa Pracy i Poradnictwa Zawodowego)
Ilo¶æ etatów – 2 (2 osoby)
Warunki zatrudnienia: umowa o pracê na czas okre¶lony (z mo¿liwo¶ci± przed³u¿enia) w pe³nym wymiarze czasu pracy
1. Do g³ównych obowi±zków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku bêdzie nale¿a³o:
1) marketing us³ug promuj±cych zatrudnienie, oferowanych przez urz±d pracy poprzez wizytowanie zak³adów pracy,
2) udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukuj±cym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych,
3) pozyskiwanie ofert pracy,
4) udzielanie pracodawcom informacji o kandydatach do pracy, w zwi±zku ze zg³oszon± ofert± pracy,
5) informowanie bezrobotnych i poszukuj±cych pracy, w tym niepe³nosprawnych oraz pracodawców o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy,
6) inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych i poszukuj±cych pracy z pracodawcami,
7) informowanie bezrobotnych o przys³uguj±cych im prawach i obowi±zkach,
8) wspó³dzia³anie z innymi urzêdami pracy w zakresie wymiany informacji o mo¿liwo¶ciach uzyskania zatrudnienia i szkolenia na terenie ich dzia³ania,
9) prowadzenie dokumentacji z zakresu po¶rednictwa pracy,
10) wydawanie bezrobotnym lub poszukuj±cym pracy skierowañ do pracy w tym na subsydiowane miejsca pracy (m. in. prace interwencyjne, roboty publiczne, sta¿e, przygotowanie zawodowe) i informowanie ich o prawach i obowi±zkach,
11) wprowadzanie danych gromadzonych na stanowisku pracy do bazy systemu informatycznego PULS oraz wykonywanie czynno¶ci, za³atwianie spraw w elektronicznym obiegu dokumentów PSZ.eDOK.
2. Niezbêdne wymagania wobec kandydata:
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pe³nej zdolno¶ci do czynno¶ci prawnych oraz korzystanie z pe³ni praw publicznych,
3) nieposzlakowana opinia,
4) niekaralno¶æ za przestêpstwo pope³nione umy¶lnie,
5) dobry stan zdrowia.
3. Niezbêdne kwalifikacje i umiejêtno¶ci:
1) wykszta³cenie wy¿sze magisterskie,
2) obs³uga komputera i oprogramowania MS Office,
3) znajomo¶æ przepisów:
a) ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie w szczególno¶ci rozporz±dzenia MPiPS z dnia 2 marca 2007r. w sprawie standardów us³ug rynku pracy oraz rozporz±dzenia MPiPS z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegó³owych warunków prowadzenia przez publiczne s³u¿by zatrudnienia us³ug rynku pracy,
b) ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie,
c) ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postêpowania Administracyjnego,
d) ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy.
4. Wymagania dodatkowe zwi±zane z zatrudnieniem na stanowisku:
1) samodzielno¶æ jak równie¿ umiejêtno¶æ pracy w zespole,
2) odpowiedzialno¶æ, rzetelno¶æ, sumienno¶æ,
3) komunikatywno¶æ, umiejêtno¶æ prowadzenia rozmowy,
4) pozytywne podej¶cie do klienta urzêdu,
5) odporno¶æ na stres,
6) wysoka kultura osobista.
5. Wymagane dokumenty:
1) CV,
2) list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska,
3) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegaj±cych siê o zatrudnienie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzaj±cych wykszta³cenie,
5) o¶wiadczenie kandydata o korzystaniu z pe³ni praw publicznych,
6) o¶wiadczenie z³o¿one pod rygorem odpowiedzialno¶ci karnej z art. 233 § 1 k.k. o niekaralno¶ci kandydata za przestêpstwo pope³nione umy¶lnie,
7) o¶wiadczenie o nieposzlakowanej opinii,
8) o¶wiadczenie lub za¶wiadczenie potwierdzaj±ce umiejêtno¶æ pracy w programie MS Office,
9) o¶wiadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu dzia³alno¶ci gospodarczej,
10) o¶wiadczenie z klauzul±:
„Wyra¿am zgodê na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w zakresie niezbêdnym do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z pó¼n. zm.)”
oraz
„Przyjmujê do wiadomo¶ci fakt obowi±zku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorz±dowych (Dz. U. z 2001r., Nr 142, poz. 1593 z pó¼n. zm.),
11) kserokopia dowodu osobistego.
O¶wiadczenia o których mowa w pkt 5 – 10 winny byæ w³asnorêcznie podpisane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne nale¿y sk³adaæ w zamkniêtej kopercie (z podanym adresem zwrotnym) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko w PUP ¯uromin: po¶rednik pracy – sta¿ysta” .
Termin sk³adania dokumentów up³ynie dnia 26 marca 2008r. o godz. 1530.
Dokumenty nale¿y sk³adaæ w godzinach urzêdowania tj. od 730 do 1530 osobi¶cie w sekretariacie Powiatowego Urzêdu Pracy w ¯urominie przy ulicy Lidzbarskiej 27A, 09-300 ¯uromin (pokój nr 2) lub listownie.
W przypadku ofert przes³anych poczt± za datê z³o¿enia przyjmuje siê datê dorêczenia przesy³ki do PUP w ¯urominie.
Dokumenty aplikacyjne, które wp³yn± do sekretariatu PUP w ¯urominie po wy¿ej okre¶lonym terminie nie bêd± rozpatrywane.
Z kandydatami, którzy spe³ni± wymagania formalne bêdzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Wa¿ne !
1) lista kandydatów spe³niaj±cych wymagania formalne (tj. zakwalifikowanychdo dalszego etapu) oraz termin i miejsce przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
2) informacja o wynikach naboru.
Kandydat wy³oniony w czasie naboru zobowi±zany jest do przed³o¿enia pracodawcy orygina³ów dokumentów aplikacyjnych.
Uwaga !
Prowadz±cy nabór zastrzega sobie prawo zamkniêcia procedury naboru bez wy³onienia kandydata na wolne stanowisko urzêdnicze.
Data opublikowania og³oszenia:
¯uromin, dnia 12 marca 2008r.
Dyrektor
Powiatowego Urzêdu Pracy w ¯urominie
Danuta Bednarczyk |