homepage
Wyszukaj w serwisie
logo
menu menu menu menu menu menu
 
menu
bip menu menu menu menu Zielona Linia, tel. 19524 menu

Liczba odwiedzin:
1431820

Og³oszenie nr OA-262-2/EM/2013
Przetarg nieograniczony na zorganizowanie szkolenia: „Menad¿er ma³ego biznesu” dla 10 osób bezrobotnych

OA-262-2/EM/2013
 
Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o warto¶ci szacunkowej poni¿ej kwot okre¶lonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych na zorganizowanie szkolenia pn. Menad¿er ma³ego biznesu dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzêdzie Pracy w ¯urominie
Numer og³oszenia: 103142 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013r.

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU – us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urz±d Pracy w ¯urominie , ul. Lidzbarska 27A, 09-300 ¯uromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6573163, 6574106, faks 023 6573163 w. 34.
Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pupzuromin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o warto¶ci szacunkowej poni¿ej kwot okre¶lonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych na zorganizowanie szkolenia pn. „Menad¿er ma³ego biznesu” dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzêdzie Pracy w ¯urominie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± us³ugi szkoleniowe dla ogó³em 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzêdzie Pracy w ¯urominie. Zamówienie publiczne w zakresie Us³ug edukacyjnych i szkoleniowych oraz Us³ug szkolenia zawodowego, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. w sprawie wykazu us³ug o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68) zalicza siê do us³ug o charakterze niepriorytetowym. Szkolenie dla osób bezrobotnych bêdzie finansowane ze ¶rodków Funduszu Pracy. Termin realizacji zamówienia: od 08.04.2013r. do 19.04.2013r.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Rozpoczêcie: 08.04.2013.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dla uznania, ¿e wykonawca spe³nia warunek posiadania uprawnieñ do organizowania i przeprowadzania szkolenia objêtego niniejszym zamówieniem, Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e:
- jest instytucj± szkoleniow± w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 ze zm.),
tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urz±d pracy, w³a¶ciwy ze wzglêdu na siedzibê instytucji szkoleniowej.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i do¶wiadczenia bêdzie spe³niony je¿eli Wykonawca przed³o¿y podpisane o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ.
Dodatkowo Wykonawca bior±cy udzia³ w niniejszym postêpowaniu powinien z³o¿yæ O¶wiadczenie wykonawcy o do¶wiadczeniu do wykorzystania za³±cznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli zrealizowa³ w sposób nale¿yty, co najmniej 1 szkolenie grupowe /dla minimum 10 osób/ obejmuj±ce swym zakresem tematykê szkolenia bêd±cego przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie oraz przedstawi referencje potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym bêdzie spe³niony je¿eli Wykonawca przed³o¿y podpisane o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ oraz o¶wiadczenie dotycz±ce udostêpnienia i wynajêcia bazy szkoleniowej - za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (co najmniej 3 /trzema/ wyk³adowcami legitymuj±cymi siê wykszta³ceniem wy¿szym) bêdzie spe³niony je¿eli Wykonawca przed³o¿y podpisane o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ oraz wykaz kadry dydaktycznej - pkt 9 za³±cznika nr 1 do SIWZ oraz o¶wiadczenia - wyra¿enie zgody przez Wykonawcê na prowadzenie zajêæ - za³±cznik nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca przed³o¿y podpisane o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie,
  • wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami,
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert,
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert,
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert,
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) orygina³ lub potwierdzon± za zgodno¶æ kopie dodatkowych dokumentów potwierdzaj±cych uprawnienia instytucji szkoleniowych w zakresie realizacji szkolenia,
2) orygina³ lub potwierdzon± za zgodno¶æ kopiê decyzji w³a¶ciwego kuratora o¶wiaty w sprawie przyznania akredytacji dla placówek i o¶rodków prowadz±cych kszta³cenie ustawiczne w formach pozaszkolnych w zakresie kierunku szkolenia objêtego przetargiem lub certyfikat jako¶ci us³ug, w przypadku kiedy Wykonawca uzyska³ akredytacjê w³a¶ciwego kuratora o¶wiaty lub certyfikat systemu zarz±dzania jako¶ci± ISO na organizowanie i przeprowadzenie szkoleñ,
3) zaakceptowane przez wykonawcê warunki umowy dotycz±cej wykonania us³ugi. Nale¿y na ostatniej stronie wzoru umowy (Rozdzia³ 2 SIWZ za³±cznik nr 4) dopisaæ formu³ê Akceptujê warunki umowy, datê i podpis upowa¿nionego przedstawiciela wykonawcy oraz Wstêpny harmonogram szkolenia - za³±cznik nr 7 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 75
2 - Baza lokalowa, jej wyposa¿enie, sprzêt techniczny, materia³y - 15
3 - Akredytacja kuratora o¶wiaty na oceniany kierunek szkolenia - 5
4 - Certyfikat systemu zarz±dzania jako¶ci± wydany Wykonawcy na podstawie miêdzynarodowych norm ISO w zakresie organizowania i prowadzenia szkoleñ - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce okoliczno¶ci, które mog± powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia istotnych zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty:
1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie le¿±cych po stronie wykonawcy, np. w przypadku problemów z rekrutacj± kandydatów na kierunek szkolenia,
2) zmiana ceny szkolenia przys³uguj±ca instytucji szkoleniowej w przypadku zmniejszenia liczby uczestników,
3) zmiana kadry dydaktycznej zaanga¿owanej w realizacjê szkolenia, wy³±cznie w przypadku wyst±pienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie zajêæ szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wyk³adowcê / trenera / instruktora, pod warunkiem z³o¿enia wniosku przez wykonawcê i po akceptacji przez Zamawiaj±cego,
4) zmiana harmonogramu zajêæ stanowi±cego za³±cznik nr 1 do umowy szkoleniowej w uzasadnionych przypadkach i za zgod± Zamawiaj±cego,
5) wyst±pienie oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy,
6) zmiana przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
 
 

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Powiatowy Urz±d Pracy w ¯urominie ul. Lidzbarska 27a, 09-300 ¯uromin pok. 30.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.03.2013 godzina 09:20, miejsce: Powiatowy Urz±d Pracy w ¯urominie ul. Lidzbarska 27a, 09-300 ¯uromin pok. 2 Sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie.
 
 
Zastêpca Dyrektora
Powiatowego Urzêdu Pracy w ¯urominie
Joanna Hajdas
 
ZA£¡CZNIKI
Nr Typ Nazwa Rozmiar Komentarz