homepage
Wyszukaj w serwisie
logo
menu menu menu menu menu menu
 
menu
bip menu menu menu menu Zielona Linia, tel. 19524 menu

Liczba odwiedzin:
1431781

OA.-1118-1/EM/10 NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZÊDNICZE
DYREKTOR POWIATOWEGO URZÊDU PRACY w ¯UROMINIE OG£ASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZÊDNICZE. Nazwa stanowisko: referent. Ilo¶æ etatów – 1 (1 osoba)
.

 

                                     

 

 
POWIATOWY URZ¡D PRACY
ul. Lidzbarska 27A, 09-300 ¯uromin,
tel. (023) 6573163, 6574106, fax (023) 6573163 wew. 34
e-mail: wazu@praca.gov.pl

 
 
OG£OSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZÊDNICZE
 
Dyrektor Powiatowego Urzêdu Pracy w ¯urominie
09-300 ¯uromin, ul. Lidzbarska 27A
og³asza nabór na wolne stanowisko urzêdnicze
 
I. Stanowisko pracy:
Referent (Wieloosobowe stanowisko do spraw ewidencji, ¶wiadczeñ i informacji) w Powiatowym Urzêdzie Pracy w ¯urominie w pe³nym wymiarze czasu pracy (1 etat).
 
II. Niezbêdne wymagania od kandydata:
1)     obywatelstwo polskie,
2)     ukoñczone 18 lat i pe³na zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych oraz korzystanie z pe³ni praw publicznych,
3)     niekaralno¶æ za umy¶lne przestêpstwo ¶cigane z oskar¿enia publicznego lub umy¶lne przestêpstwo skarbowe,
4)     stan zdrowia pozwalaj±cy na zatrudnienie na w/w stanowisku,
5)     wykszta³cenie wy¿sze magisterskie,
6)     znajomo¶æ obs³ugi Sytemu Informatycznego SYRIUSZ Std oraz systemu elektronicznego obiegu dokumentów PSZ.eDOK,
7)     licencja zawodowa po¶rednika pracy,
8)     udokumentowane do¶wiadczenie zawodowe w s³u¿bach zatrudnienia w zakresie rejestracji osób bezrobotnych i poszukuj±cych pracy.
 
III. Wymagania dodatkowe:
1)     znajomo¶æ przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz innych przepisów z zakresu dzia³ania urzêdów pracy,
2)     predyspozycje osobowo¶ciowe: komunikatywno¶æ, odpowiedzialno¶æ, umiejêtno¶æ dzia³ania w sytuacjach stresowych, sumienno¶æ i obowi±zkowo¶æ, umiejêtno¶æ pracy z lud¼mi, samodzielno¶æ, umiejêtno¶æ wspó³dzia³ania,
3)     znajomo¶æ lokalnego rynku pracy,
4)     do¶wiadczenie w pracy z klientem,
5)     dobra znajomo¶æ obs³ugi komputera i urz±dzeñ biurowych.
 
IV. Zakres zadañ wykonywanych na stanowisku:
1)     rejestrowanie zg³aszaj±cych siê bezrobotnych i poszukuj±cych pracy,
2)     obs³uga osób bezrobotnych i poszukuj±cych pracy, w tym wydawanie za¶wiadczeñ, przyjmowanie informacji o zmianach dotycz±cych bezrobotnych,
3)     prowadzenie rejestru osób bezrobotnych i poszukuj±cych pracy,
4)     wydawanie decyzji administracyjnych i postanowieñ zgodnie z przepisami kodeksu postêpowania administracyjnego,
5)     wspó³praca z po¶rednikami pracy PUP w zakresie przedstawiania ofert pracy bezrobotnym rejestruj±cym siê w Powiatowym Urzêdzie Pracy,
6)     prowadzenie akt sprawy osób bezrobotnych bez prawa do zasi³ku,
7)     prowadzenie rejestrów wymaganych przepisami prawa i teczek akt zgodnie z obowi±zuj±c± instrukcj±,
8)     archiwizowanie dokumentów,
9)     aktualizacja tablic informacyjnych dotycz±cych spraw niniejszego stanowiska,
10)      wprowadzanie danych gromadzonych na stanowiskach pracy do bazy systemu informatycznego SYRIUSZ Std,
11)      wykonywanie czynno¶ci, za³atwianie spraw w elektronicznym obiegu dokumentów PSZ.eDOK.
 
V. Wymagane dokumenty:
1)     CV,
2)     list motywacyjny,
3)     o¶wiadczenie o wyra¿eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji: „Wyra¿am zgodê na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbêdnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z pó¼n. zm)”,
4)     kserokopia dowodu osobistego,
5)     kserokopia dyplomu ukoñczenia studiów lub za¶wiadczenie o ukoñczeniu studiów,
6)     kserokopie dokumentów potwierdzaj±cych kwalifikacje, umiejêtno¶ci, uprawnienia, kursy i szkolenia, w tym licencji zawodowej po¶rednika pracy,
7)     kserokopie dokumentów potwierdzaj±cych do¶wiadczenie zawodowe (¶wiadectwa pracy, za¶wiadczenia),
8)     o¶wiadczenie kandydata o umiejêtno¶ci obs³ugi Systemu Informatycznego SYRIUSZ Std oraz systemu elektronicznego obiegu dokumentów PSZ.eDOK,
9)     o¶wiadczenie kandydata z³o¿one pod rygorem odpowiedzialno¶ci karnej z art. 233 § 1 k.k.:
- o niekaralno¶ci za przestêpstwo pope³nione umy¶lnie ¶cigane z oskar¿enia publicznego lub umy¶lne przestêpstwo skarbowe,
- o posiadaniu pe³nej zdolno¶ci do czynno¶ci prawnych,
- o korzystaniu z pe³ni praw publicznych.
 
VI. Termin i miejsce sk³adania dokumentów:
1)     dokumenty aplikacyjne nale¿y sk³adaæ w zamkniêtej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem:
„PUP ¯uromin - nabór na wolne stanowisko urzêdnicze – referent (stanowisko ds. ewidencji, ¶wiadczeñ i informacji)”,
2)     dokumenty nale¿y sk³adaæ w godzinach urzêdowania tj. od 730 do 1530 w sekretariacie Powiatowego Urzêdu Pracy w ¯urominie przy ulicy Lidzbarskiej 27A (pokój nr 2),
3)     termin sk³adania dokumentów up³ywa z dniem 04 lutego 2010r. o godz. 1530.
 
VII Informacje uzupe³niaj±ce:
1)     dokumenty aplikacyjne, które wp³yn± do sekretariatu PUP w ¯urominie po wy¿ej okre¶lonym terminie nie bêd± rozpatrywane,
2)     w ci±gu 14 dni od zakoñczenia procedury naboru dokumenty mo¿na odbieraæ w pokoju nr 4 w Powiatowym Urzêdzie Pracy w ¯urominie. Dokumenty nieodebrane w ci±gu 30 dni od zakoñczenia procedury naboru zostan± komisyjnie zniszczone,
3)     Powiatowy Urz±d Pracy w ¯urominie zastrzega sobie prawo niezatrudnienia w ramach przeprowadzonego naboru ¿adnej osoby na wskazane stanowisko.
 
Wa¿ne !
W biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzêdu Pracy
www.bip.zuromin-powiat.home.pl na stronie www:pupzuromin.pl oraz na tablicy informacyjnej obok rejestracji (pokój nr 6) w siedzibie Powiatowego Urzêdu Pracy bêd± umieszczone:
 
1)     lista kandydatów spe³niaj±cych wymagania formalne (tj. zakwalifikowanych do dalszego etapu) oraz termin i miejsce przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
2)     informacja o wynikach naboru.
 
¯uromin, dnia 25 stycznia 2010r.
 
Dyrektor
Powiatowego Urzêdu Pracy w ¯urominie
 Danuta Bednarczyk
ZA£¡CZNIKI
Nr Typ Nazwa Rozmiar Komentarz