Og³oszenie nr OA-3421-6/GS/10
z dnia 25 maja 2010r.
¯uromin: przetarg nieograniczony o warto¶ci szacunkowej poni¿ej kwot okre¶lonych w art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych na zakup i dostawê komputerów, drukarek i oprogramowania biurowego.
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I.1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urz±d Pracy z ¯urominie, ul. Lidzbarska 27a, 09-300 ¯uromin, woj. mazowieckie,
tel. 023 6573163, 6574106, 6574049,
fax 023 6573163 wew. 34,
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: przetarg nieograniczony o warto¶ci szacunkowej poni¿ej kwot okre¶lonych w art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych na zakup i dostawê komputerów, drukarek i oprogramowania biurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów, drukarek i oprogramowania biurowego na potrzeby Powiatowego Urzêdu Pracy w ¯urominie.
II.1.4) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV)
Ø stacja robocza – CPV 30214000-2 - 14 szt.
Ø drukarka laserowa – CPV 30232110-8 - 3szt.
Ø UPS zasilacz awaryjny do serwera – CPV 30230000-0 - 1 szt.
Ø monitor – CPV 30231300-0 - 4 szt.
Ø Microsoft Office 2007 MOLP GOV – CPV 48771000-0 - 12 szt.
.
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
30 dni od podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Zamawiaj±cy nie ¿±da od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
III.2.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania.
1) O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem tre¶ci przedstawionym w Za³±czniku nr 2 do SIWZ.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca powinien wraz z ofert± z³o¿yæ – w formie pisemnej – ni¿ej wymienione o¶wiadczenia i dokumenty.
2) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem tre¶ci przedstawionym w Za³±czniku nr 3 do SIWZ.
3) Orygina³ lub potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kopiê aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert do przetargu.
4) Orygina³ lub potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kopiê aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu – wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert do przetargu.
5) Orygina³ lub potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kopiê aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu – wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert do przetargu.
6) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.
7) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.
8) Dokumenty potwierdzaj±ce jako¶æ sprzêtu stanowi±cego przedmiot zamówienia:
a) Certyfikat ISO 9001 wystawiony dla producenta sprzêtu aktualny na dzieñ sk³adania ofert;
b) Certyfikat ISO 14001 wystawiony dla producenta sprzêtu aktualny na dzieñ sk³adania ofert;
c) potwierdzenie, ¿e komputer posiada certyfikat kompatybilno¶ci i prawid³owej wspó³pracy z systemami Windows 7 i Windows XP;
d) Deklaracjê zgodno¶ci CE.
Wyja¶nienie zwi±zane z Certyfikatami zawiera Za³±cznik Nr 4 do SIWZ.
9) Dokumenty powinny byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê.
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów jakie Wykonawca za³±czy do oferty metod± spe³nia / nie spe³nia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i wagami procentowymi:
Lp.
|
Kryterium
|
Znaczenie
|
1.
|
Cena
|
100%
|
Opis kryteriów oceny ofert:
Cm – cena minimalna
Ocena ceny = --------------------------------- × 100 pkt. × 100%
Cb – cena badana
IV.3.) Czy przeprowadzone bêdzie aukcja elektroniczna: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Specyfikacjê Istotnych Warunków Zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem:
Powiatowy Urz±d Pracy w ¯urominie, ul. Lidzbarska 27a, 09-300 ¯uromin, pok. nr 4.
IV.4.2) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert:
Oferty nale¿y sk³adaæ w siedzibie Zamawiaj±cego:
Powiatowy Urz±d w ¯urominie
ul. Lidzbarska 27a
09-300 ¯uromin
pokój nr 2 (Sekretariat)
do dnia 2 czerwca 2010r. do godz. 11.30
Decyduj±ce znaczenie dla oceny zachowania powy¿szego terminu ma data i godzina wp³ywu oferty do Zamawiaj±cego, a nie data jej wys³ania przesy³k± pocztow± czy kuriersk±.
Oferta z³o¿ona po terminie zostanie niezw³ocznie zwrócona wykonawcy bez jej otwierania.
Otwarcie z³o¿onych w terminie ofert nast±pi w siedzibie Zamawiaj±cego w sali nr 32 (I piêtro) w dniu 2 czerwca 2010r. o godz. 11.40.
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpo¶rednio przed otwarciem ofert Zamawiaj±cy poda kwotê, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert Zamawiaj±cy poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a tak¿e informacje dotycz±ce ceny ofert.
IV.4.3) Termin zwi±zania ofert±:
30 dni. Bieg terminu zwi±zania ofert± rozpoczyna siê wraz z up³ywem terminu sk³adania ofert.
Dyrektor PUP
w ¯urominie
Danuta Bednarczyk |