Og³oszenie nr OA-3421-8/EM/10
z dnia 27.08.2010r.
Przetarg nieograniczony o warto¶ci szacunkowej poni¿ej kwot okre¶lonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych na wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie pomieszczeñ biurowych Centrum Aktywizacji Zawodowej oraz pozosta³ych pomieszczeñ nie zwi±zanych z CAZ w Powiatowym Urzêdzie Pracy w ¯urominie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urz±d Pracy w ¯urominie, ul. Lidzbarska 27A, 09-300 ¯uromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6573163, 6574106, faks 023 6573163 w. 34.
Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pupzuromin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przetarg nieograniczony o warto¶ci szacunkowej poni¿ej kwot okre¶lonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych na wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie pomieszczeñ biurowych Centrum Aktywizacji Zawodowej oraz pozosta³ych pomieszczeñ nie zwi±zanych z CAZ w Powiatowym Urzêdzie Pracy w ¯urominie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 czê¶ci:
I.Wykonanie prac remontowo – wykoñczeniowych:
1) W Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzêdu Pracy polegaj±cych na:
a) gipsowaniu i malowaniu 10 pomieszczeñ biurowych w CAZ (na parterze budynku pokój nr 3, 7-9, 11-13, 15, 17, na piêtrze pokój nr 32),
b) po³o¿enie p³ytek (terakoty) w pomieszczeniu biurowym (pokój nr 11 w CAZ)
c) remont sufitu i zmiana o¶wietlenia w Sali Informacji Zawodowej (I piêtro pokój nr 32).
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Ksi±¿ce Przedmiarów – za³±cznik nr 9 do SIWZ.
2) W pozosta³ych pomieszczeniach biurowych, na korytarzach i klatce schodowej Powiatowego Urzêdu Pracy polegaj±cych na:
a) gipsowaniu i malowaniu 4 pomieszczeñ biurowych w PUP (I piêtro pokój nr 30, 31, 33, 34) oraz korytarza na I piêtrze i klatki schodowej,
b) malowaniu 6 pomieszczeñ biurowych na parterze budynku (pokój nr 1, 2, 4, 6, 10, 10a) oraz toalety (oznaczonej na planie nr 18) i korytarza na parterze budynku,
c) zerwaniu posadzek z tworzyw sztucznych i po³o¿eniu p³ytek na korytarzu (I piêtra),
d) rozebraniu ¶cianek z pustaków szklanych – luksfery,
e) zerwaniu posadzek cementowych i po³o¿enie p³ytek antypo¶lizgowych na klatce schodowej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Ksi±¿ce Przedmiarów – za³±cznik nr 10 do SIWZ.
II. Wymiana centralnego ogrzewania (pace sanitarne):
Prace polegaj±ce na modernizacji tj. demonta¿u urz±dzeñ centralnego ogrzewania i pod³±czeniu nowych:
a) w Centrum Aktywizacji Zawodowej (w 9 pokojach na parterze i 1 na piêtrze budynku),
b) w pozosta³ych pomieszczeniach biurowych, korytarzach, klatce schodowej bêd±cych w³asno¶ci± Powiatowego Urzêdu Pracy (parter i piêtro budynku).
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Kosztorysie ¦lepym stanowi±cym za³±cznik nr 11 do SIWZ oraz Projekcie Budowlanym Modernizacji Instalacji Centralnego Ogrzewania za³±cznik nr 12 do SIWZ.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz specyfikacj± techniczn± wykonania robót.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych Roboty budowlane
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
45442110-1 Malowanie, gipsowanie
45431000-7 K³adzenie p³ytek
45331100-7 Prace dotycz±ce wykonania instalacji centralnego ogrzewania
45450000-6 Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium I czê¶æ zamówienia: 1 700 PLN (s³ownie: jeden tysi±c siedemset z³otych), II czê¶æ zamówienia: 1 500 PLN (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych)..
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów jakie wykonawca za³±czy do oferty metod± spe³nia / nie spe³nia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi wykazaæ siê do¶wiadczeniem w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania odpowiadaj±cego swoim rodzajem i warto¶ci± przedmiotowi niniejszego przetargu, tzn.: Sk³adaj±c ofertê na I czê¶æ zamówienia zrealizowa³ prace remontowo - wykoñczeniowe polegaj±ce przede wszystkim na gipsowaniu i malowaniu pomieszczeñ, po³o¿eniu glazury lub terakoty o ³±cznej warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 40 000 PLN. Sk³adaj±c ofertê na II czê¶æ zamówienia zrealizowa³ wymianê lub instalacjê centralnego ogrzewania o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 15 000 PLN. b) W przypadku polegania na do¶wiadczeniu innego podmiotu (osób) zdolnego do wykonania zamówienia, wykonawca musi wykazaæ realizacjê 1 zadania o którym mowa w lit.a) przez wskazany podmiot, c) Wykonawca do wykazu robót do³±cza dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca dysponuje w pe³ni sprawnymi jednostkami sprzêtu i ¶rodkami transportu zapewniaj±cymi wykonanie danej czê¶ci zamówienia lub posiada pisemne zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia mu w/w jednostek sprzêtu. Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 6 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±cymi siê do¶wiadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata - Kierownika budowy / robót. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada min.1 kierownika budowy / robót posiadaj±cego uprawnienia budowlane.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W przypadku I czê¶ci zamówienia wykonawca wyka¿e, ¿e znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia poprzez o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz poprzez posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 40 000 PLN. W przypadku II czê¶ci zamówienia wykonawca wyka¿e, ¿e znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia poprzez o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz poprzez posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 30 000 PLN.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
· wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
· o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
· informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
· op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na zdolno¶æ finansow± innych podmiotów, przedk³ada informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, dotycz±c± podmiotu, z którego zdolno¶ci finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych przez ten podmiot ¶rodków finansowych lub jego zdolno¶æ kredytow±, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
· o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
· aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
· aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
· aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
· wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ dostêpna jest na stronie: www.pupzuromin.pl w zak³adce Aktualno¶ci, pkt 3 Przetargi
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Powiatowy Urz±d Pracy w ¯urominie, ul. Lidzbarska 27A, 09-300 ¯uromin, pokój nr 4.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty winny byæ z³o¿one w Powiatowym Urzêdzie Pracy w ¯urominie, ul. Lidzbarska 27A, 09-300 ¯uromin w sekretariacie -pokój nr 2 w terminie do 10.09.2010r. do godziny 9:00 czasu lokalnego.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
Dyrektor
Powiatowego Urzêdu Pracy w ¯urominie
Danuta Bednarczyk |