homepage
Wyszukaj w serwisie
logo
menu menu menu menu menu menu
 
menu
bip menu menu menu menu Zielona Linia, tel. 19524 menu

Liczba odwiedzin:
1431847

Og³oszenie nr OA-3421-8/EM/10 - Og³oszenie o zmianie og³oszenia
Og³oszenie o zmianie og³oszenia - Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych w CAZ i pozosta³ych pomieszczeniach PUP w ¯urominie


Numer og³oszenia: 277418 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010


OG£OSZENIE O ZMIANIE OG£OSZENIA
Og³oszenie dotyczy: Og³oszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym og³oszeniu: 268782 - 2010 data 27.08.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Powiatowy Urz±d Pracy w ¯urominie, ul. Lidzbarska 27A, 09-300 ¯uromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6573163, 6574106, fax. 023 6573163 w. 34.
SEKCJA II: ZMIANY W OG£OSZENIU
II.1) Tekst, który nale¿y zmieniæ:
  • Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst: II.1.3).
  • W og³oszeniu jest: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 czê¶ci: I.Wykonanie prac remontowo - wykoñczeniowych: 1) W Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzêdu Pracy polegaj±cych na: a) gipsowaniu i malowaniu 10 pomieszczeñ biurowych w CAZ (na parterze budynku pokój nr 3, 7-9, 11-13, 15, 17, na piêtrze pokój nr 32), b) po³o¿enie p³ytek (terakoty) w pomieszczeniu biurowym (pokój nr 11 w CAZ) c) remont sufitu i zmiana o¶wietlenia w Sali Informacji Zawodowej (I piêtro pokój nr 32). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Ksi±¿ce Przedmiarów - za³±cznik nr 9 do SIWZ. 2) W pozosta³ych pomieszczeniach biurowych, na korytarzach i klatce schodowej Powiatowego Urzêdu Pracy polegaj±cych na: a) gipsowaniu i malowaniu 4 pomieszczeñ biurowych w PUP (I piêtro pokój nr 30, 31, 33, 34) oraz korytarza na I piêtrze i klatki schodowej, b) malowaniu 6 pomieszczeñ biurowych na parterze budynku (pokój nr 1, 2, 4, 6, 10, 10a) oraz toalety (oznaczonej na planie nr 18) i korytarza na parterze budynku, c) zerwaniu posadzek z tworzyw sztucznych i po³o¿eniu p³ytek na korytarzu (I piêtra), d) rozebraniu ¶cianek z pustaków szklanych - luksfery, e) zerwaniu posadzek cementowych i po³o¿enie p³ytek antypo¶lizgowych na klatce schodowej. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Ksi±¿ce Przedmiarów - za³±cznik nr 10 do SIWZ. II. Wymiana centralnego ogrzewania (pace sanitarne): Prace polegaj±ce na modernizacji tj. demonta¿u urz±dzeñ centralnego ogrzewania i pod³±czeniu nowych: a)w Centrum Aktywizacji Zawodowej (w 9 pokojach na parterze i 1 na piêtrze budynku), b)w pozosta³ych pomieszczeniach biurowych, korytarzach, klatce schodowej bêd±cych w³asno¶ci± Powiatowego Urzêdu Pracy (parter i piêtro budynku). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Kosztorysie ¦lepym stanowi±cym za³±cznik nr 11 do SIWZ oraz Projekcie Budowlanym Modernizacji Instalacji Centralnego Ogrzewania za³±cznik nr 12 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz specyfikacj± techniczn± wykonania robót.
  • W og³oszeniu powinno byæ: Przedmiot zamówienia - Wykonanie prac remontowo - wykoñczeniowych: 1) W Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzêdu Pracy polegaj±cych na: a) gipsowaniu i malowaniu 10 pomieszczeñ biurowych w CAZ (na parterze budynku pokój nr 3, 7-9, 11-13, 15, 17, na piêtrze pokój nr 32), b) po³o¿enie p³ytek (terakoty) w pomieszczeniu biurowym (pokój nr 11 w CAZ) c) remont sufitu i zmiana o¶wietlenia w Sali Informacji Zawodowej (I piêtro pokój nr 32). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Ksi±¿ce Przedmiarów - za³±cznik nr 9 do SIWZ. 2) W pozosta³ych pomieszczeniach biurowych, na korytarzach i klatce schodowej Powiatowego Urzêdu Pracy polegaj±cych na: a) gipsowaniu i malowaniu 4 pomieszczeñ biurowych w PUP (I piêtro pokój nr 30, 31, 33, 34) oraz korytarza na I piêtrze i klatki schodowej, b) malowaniu 6 pomieszczeñ biurowych na parterze budynku (pokój nr 1, 2, 4, 6, 10, 10a) oraz toalety (oznaczonej na planie nr 18) i korytarza na parterze budynku,
    c) zerwaniu posadzek z tworzyw sztucznych i po³o¿eniu p³ytek na korytarzu (I piêtra), d) rozebraniu ¶cianek z pustaków szklanych - luksfery, e) zerwaniu posadzek cementowych i po³o¿enie p³ytek antypo¶lizgowych na klatce schodowej. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Ksi±¿ce Przedmiarów – za³±cznik nr 10 do SIWZ.
  • Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst: II.1.5).
  • W og³oszeniu jest: 45.33.11.00-7, 45.44.21.10-1, 45.43.10.00-7, 45.45.00.00-6.
  • W og³oszeniu powinno byæ: 45.44.21.10-1, 45.43.10.00-7, 45.45.00.00-6..
  • Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst: II.1.6).
  • W og³oszeniu jest: tak, liczba czê¶ci: 2..
  • W og³oszeniu powinno byæ: nie.
  • Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst: II.2).
  • W og³oszeniu jest: Zakoñczenie: 15.11.2010..
  • W og³oszeniu powinno byæ: Zakoñczenie: 15.12.2010..
  • Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst: III.1).
  • W og³oszeniu jest: Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium I czê¶æ zamówienia: 1 700 PLN (s³ownie: jeden tysi±c siedemset z³otych), II czê¶æ zamówienia: 1 500 PLN (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych)..
  • W og³oszeniu powinno byæ: Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium: 1700 PLN (s³ownie: jeden tysi±c siedemset z³otych).
  • Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst: III.3.2).
  • W og³oszeniu jest: Wykonawca musi wykazaæ siê do¶wiadczeniem w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania odpowiadaj±cego swoim rodzajem i warto¶ci± przedmiotowi niniejszego przetargu, tzn: Sk³adaj±c ofertê na I czê¶æ zamówienia zrealizowa³ prace remontowo - wykoñczeniowe polegaj±ce przede wszystkim na gipsowaniu i malowaniu pomieszczeñ, po³o¿eniu glazury lub terakoty o ³±cznej warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 40 000 PLN. Sk³adaj±c ofertê na II czê¶æ zamówienia zrealizowa³ wymianê lub instalacjê centralnego ogrzewania o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 15 000 PLN.
    b) W przypadku polegania na do¶wiadczeniu innego podmiotu (osób) zdolnego do wykonania zamówienia, wykonawca musi wykazaæ realizacjê 1 zadania o którym mowa w lit.a) przez wskazany podmiot, c) Wykonawca do wykazu robót do³±cza dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
  • W og³oszeniu powinno byæ: Wykonawca musi wykazaæ siê do¶wiadczeniem
    w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania odpowiadaj±cego swoim rodzajem i warto¶ci± przedmiotowi niniejszego przetargu, tzn.: a) zrealizowa³ prace remontowo - wykoñczeniowe polegaj±ce przede wszystkim na gipsowaniu i malowaniu pomieszczeñ, po³o¿eniu glazury lub terakoty o ³±cznej warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 40 000 PLN, b) W przypadku polegania na do¶wiadczeniu innego podmiotu (osób) zdolnego do wykonania zamówienia, wykonawca musi wykazaæ realizacjê 1 zadania o którym mowa w lit.a) przez wskazany podmiot, c) Wykonawca do wykazu robót do³±cza dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
  • Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst: III.3.5).
  • W og³oszeniu jest: W przypadku I czê¶ci zamówienia wykonawca wyka¿e,
    ¿e znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia poprzez o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz poprzez posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 40 000 PLN. W przypadku II czê¶ci zamówienia wykonawca wyka¿e, ¿e znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia poprzez o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz poprzez posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 30 000 PLN.
  • W og³oszeniu powinno byæ: W przypadku zamówienia wykonawca wyka¿e,
    ¿e znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia poprzez o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz poprzez posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 40 000 PLN.
  • Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W og³oszeniu jest: 10.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty winny byæ z³o¿one w Powiatowym Urzêdzie Pracy w ¯urominie, ul. Lidzbarska 27A, 09-300 ¯uromin w sekretariacie -pokój nr 2 w terminie do 10.09.2010r. do godziny 9:00 czasu lokalnego.
  • W og³oszeniu powinno byæ: 14.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty winny byæ z³o¿one w Powiatowym Urzêdzie Pracy w ¯urominie, ul. Lidzbarska 27A, 09-300 ¯uromin w sekretariacie -pokój nr 2 w terminie do 14.09.2010r. do godziny 9:00 czasu lokalnego.
 
Danuta Bednarczyk
Dyrektor
Powiatowego Urzêdu Pracy w ¯urominie 
ZA£¡CZNIKI
Nr Typ Nazwa Rozmiar Komentarz