INFORMACJA | | Udzielanie odpowiedzi na korespondencjê otrzyman± poczta elektroniczn±
|
Dyrektor Powiatowego Urzêdu Pracy w ¯urominie informuje, ¿e nie bêd± udzielane odpowiedzi na korespondencjê otrzyman± poczta elektroniczn±, która nie spe³nia wymogów okre¶lonych w art.63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postêpowania administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.), którego brzmienie jest nastêpuj±ce: "Podanie powinno zawieraæ co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i ¿±danie oraz czyniæ zado¶æ innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych". Oznacza to, ¿e tre¶æ kierowanej korespondencji powinna zawieraæ co najmniej wskazanie: - osoby (imienia i nazwiska) od której pochodz±, - adresu (kodu pocztowego, miejscowo¶ci, ulicy i nr domu) tej osoby, - przedmiotu sprawy, której dotyczy.
| |
ZA£¡CZNIKI |
Nr |
Typ |
Nazwa |
Rozmiar |
Komentarz |
| |